Így lett belőlem prosti.. II. rész

Lolita története folytatódik, s most lehull a lepel a kuncsaftok lelkivilágáról, és pár esetben a munkájukról is..

Hisz színészek, politikusok, képviselők, s üzletemberek is gyakran megfordulnak nála.

"A legtöbb vendégemnek nem csak a 'szeretője', hanem a pszichológusa is vagyok. Megnyílnak nekem, s a legféltettebb titkaikba is beavatnak. Ez természetes, hisz vannak páran kik ezeket élik meg velem, mert otthon félnek a párjuk elé tárni.

Az állandó kuncsaftokkal már olyan a viszonyom, hogy nem egyszer felhívnak, vagy csak rám írnak, hogy vagyok, mi újság velem. Teljesen baráti kötelékké alakult a kapcsolatunk, törődnek velem. Igaz, volt nem egy alkalom, hogy jeleznem kellett, ne képzeljenek bele többet, mint ami, mert nagyon sokan hajlamosak gyengéd érzelmeket táplálni irántam.

Munkájukat tekintve aránylag sok közéleti személyiség jár hozzám.. Színész, politikus, mostani képviselő, nagy nevű üzletember, s természetesen átlagember is. Előttem mutatják az igazi arcukat, vállalják a perverziójukat, s a kockázatot is, hisz az ő 'hivatásukba' nem fér bele egy örömlány botrány... Minél nagyobb pozíciót tölt be valaki a munkájában, annál furább kérései, elvárásai vannak. A legtöbb tisztségviselő pl nem foglalkozik azzal, hogy nekem jó-e..

Vannak akik csak dugnak, vannak akik csak beszélgetnek, de a legtöbb e kettőt szereti vegyíteni. Sokan inkább hozzám jönnek szerető helyett, mert szeretik a családjuk, a feleségük. Van hős szerelmes típus, s van olyan, ki randi előtt szeretné magát lenyugtatni, van elfoglalt, kinek nincs ideje normális kapcsolat kiépítésére, s vannak párok, kik velem színesítik a szexuális életük. Vannak fetisiszták, kik nem merik megkérni a párjukat vágyaik megélésére, s van, aki csak a feleségéről panaszkodik..

Egy nagyon idős vendégem kizárólag orális kényeztetéssel, hosszú előjátékkal képes elélvezni, de szégyelli az ondóját mióta impotens, de viagrát nem mer szedni. 

Egy másik kuncsaftommal rengeteg szabadidős programot szervezünk: színház, különböző előadások, de egy idő után jeleznem kellett, hogy rossz az irány, túl sokat vagyunk együtt. Ő a bepróbálkozós... Mindig olyan kérésekkel áll elő, miről tudja, hogy nem lehet.

Az egyik vidéki emberemről példát vehetnének a mai pasik.. Iszonyat illemtudó, olyan tisztelettel közeledik felém, nagyon ritka az ilyen... Ő szeretői kapcsolatot akart tőlem.

A 'vitorlázó' fixen heti 2x jön, s értem is megy bárhova, ha elcsúsztam az idővel..

Egy másik vidéki vendégem azért jár fel hozzám Pestre, mert nem szeretne még egyszer ismerőssel találkozni az ajtóban. Egy alkalommal a tanítványával állt szemben.

Egy kuvaiti ügyfelem nagyon tiszteletben tartja az itteni kultúrát, úgy is viselkedik velem. Ő szex után, zuhanyzás közben visít.. Mókás fazon, soha nem árulta el miért csinálja..

Volt olyan társaság, ahol kiszúrták a jegygyűrűm, s emiatt tiszteletlenül bántak velem, El is jöttem onnan.

Előfordult olyan is, hogy egy recepciós védett meg, mert a norvég vendég nem tudta mennyit bír a szervezete, ha alkoholról van szó.

 

Vannak rigolyás vendégek is különbözőkérésekkel, mint pl ő legyen az aznapi első, vagy akkor akar jönni, ha menstruálok. Egyenes/göndör haj, smink/ smink nélkül, Kiengedett haj/kontyba fogva, Szőrösen/teljesen borotváltan, stb...

Összességében nagyon kulturáltak, odafigyelnek rám, s nem csak egy dugópajtit látnak bennem.

 

Szeretem a szexet, szeretem csinálni, s sokszor közben is megkívánom, hiszen nagyon sokan tesznek is érte, hogy nekem is kielégítő legyen a találkozásunk.

 

Volt, hogy használtam szereket, de nem azért, hogy feledjem a munkát. Volt, hogy a hatása alatt dolgoztam, de nem voltam elégedett a minőséggel, ezért többet nem tettem így. Inkább szabadidőmben használgattam, majd miután meguntam, egyszerűen leraktam. Alkoholproblémám nincs, nagyon ritkán iszom. Ha nem vagyok jó passzban, nem dolgozom. A magam ura vagyok, ezért megtehetem, nincs késztetés. S általában mindig van pár óra szünet két vendég között, ritka a feltorlódás.

Egy-egy gyengébb pillanatomban úgy érzem, valamilyen szinten megvisel. Általában az ismerőseim tudják mivel foglalkozom, s ezért félek a félreértésektől. Nehogy még csak a látszata is felmerüljön, hogy bárki pasijára rámozdulok. Van, mikor unom a vendéget, s azon agyalok, mi lenne ha........

 

Bizonyára befolyásolta a korai kezdésem a szakmában a szexualitásom, hisz mindennek elébe mentem, nem hagytam magától kiforrni a dolgokat.. A párom is én vezettem be a szex mélyebb rejtelmeibe. Persze, nekem is van szexbakancslistám, amit inkább csak fantáziaképekben élek meg. Régebben sokat jártam swingerezni, s az egyik clubban található szexhintát kipróbálnám úgy, hogy a pasik sorba állnak előttem, s néha állatszexről is fantáziálok....

Ezek azok, amiket nem vinnék végig.. Bizonyára mindenkinek vannak ilyen vágyai,amik csak fejben kiélhetőek..."

 

Remélem sikerült bepillantást adnom ebbe a világba Lolita által. Nincs tervben újabb bejegyzés róla, de ha több kérdésetek van, akkor ez változhat.

Érdeklődhettek itt, emailen, vagy a blog Facebook csoportjában, oldalán. :)

 

Csók

 

bypollack.jpg

Photo: Laszlo Pollack

MUA: Nóra Aradi

Fészek stúdió