Szex egy kattintásra

Meglátod a képét, első blikkre szimpatikus, és jobbra húzod. Ha többre vagy kíváncsi, talán megnézed a többi fotót, és azt amit ír magáról. Közös ismerősök, instagram fotók, s már megvan a benned kialakult kép. Majd vársz, mert ezt a jelzést neked is meg kell kapnod, hisz csak utána indulhat be a kommunikáció. Ez egyszerre jó ötlet, és mégsem. Hisz lehet, hogy a fénykép rosszul sikerült, lehet, hogy épp nem a kék hajú, szőke szemű herceg, akire annyit vártál, és amit a  Disney mesék sulykoltak beléd anno.

Vajon létezik bevált recept?

Pár hete regisztráltam, egy mindenki által ismert online társkeresőre. Nem azért, mert partnert kerestem volna, hanem kíváncsi voltam, mit gondolnak az emberek az oldalról, mi volt a pontos ok, amiért regisztráltak, mik a találati arányok, s mit gondolnak az ellenkező nemről egy ilyen oldalon. S nem vártam volna, de lettek saját tapasztalatok is. 

Innen is köszönöm a srácoknak, akik megosztották a tapasztalataikat, gondolataikat. S most következzen pár érdekes meglátás, férfi oldalról. (Nevek megváltoztatva, életkor valós.)

 

Béla (41)

"Leginkább építhető kapcsolatokat keresek. Vidéken élek, s természetesen kisebb a találati arány, mintha Budapestről keresnék. De azért így sem rossz. Fontos a szex, hisz akivel párkapcsolatban vagyok, azzal szexelek is, szóval mindenképp legyen csinos. Megfelelő testsúlyindex, nagy mell, 170 cm-nél magasabb. Én is sportolok, magasan képzett vagyok, egyedül képes lennék eltartani egy családot. Természetesen ezek a kitételek csak az első körre szólnak, hisz nem szeretnék egy kirakatbabát. Az én adatlapom a kívánt célközönséget eléri, a távolságon nem tudok változtatni. Rengeteg csinos nő van, de még több köztük a prosti. Hamar észre lehet venni, vannak összetéveszthetetlen jegyek. S a megérzésem is jó."

 

Zétény (33)

"Ismerkedés céljából vagyok itt, bár élőben is nagyon jól megy, de itt is élvezem. Nagyon sokféle nő van itt. De én azt gondolom,  - és a tapasztalatom is hasonló - hogy nagyon normálisak, két lábbal állnak a földön, s nagyon kellemes társaságot nyújtottak azok, akikkel élőben is találkoztam. Persze "tisztelet" a kivételnek, de ebből elenyésző volt. Célom több is van, ami nagyban függ a másik hozzáállásától. Alapvetően partnert keresek, ami azért jobban megy élőben. De mindennek megadom az esélyét, mert egyre ritkábban járok olyan helyekre, ahol lehet ismerkedni normális keretek között. S talán azért is, mert "have fun"..

 

Árpád (34)

"Nincs sok tapasztalatom eddig, s sosem voltam olyan népszerű a lányoknál. De van pár online beszélgetés. Mint mindenki, nyilván én is partnert keresek. A párkapcsolat mindig is motivált, de természetesen a szex is fontos. Igaz, soha nem volt akkora önbizalmam, hogy egy csaj kizárólag szexre jöjjön el velem. Ahogy látom, most kezd el teret nyerni az, amit én képviselek. A belső értékek. Huszonévesen egyáltalán nem ez volt a jellemző. Akkor az ember sokkal felszínesebb.Ha külsőben nem az adott kor zsánere vagyok, akkor már vesztettem a nők 90%-át. Különösebben nem gondolok semmit az online társkeresésről. Ez egy újabb technikai forma. 200 évvel ezelőtt újságban hirdettek, szülők házasítottak. Most pedig ez van. Sokkal kényelmesebb, és praktikusabb. Az itteni nők átlagosak, semmi extra, de nyitottak is. Mondjuk egy ilyennel, mint te sosem találkoznék. Túl jól nézel ki. Nincs sok elvárásom, legyen önálló, rendelkezzen humorérzékkel, empátiával, s természetesen legyen szexuálisan aktív."

 

Tamás (35)

"Kizárólag kalandokat keresek. A mai, és az itteni nők ki vannak éhezve egy kis figyelemre, pár kedves szó, jó visszakérdezések, és már átkapcsolhatunk a következő fokozatra, a személyes találkozóra, amikor is 10-ből 10 nőt már az ágyamban kényeztetek. Elég, ha egy fokkal szebb az ördögnél az ember fia, s jó a dumája. Nem kell ennél több. Jól válogatott képek, s a csajok már a tenyeremből esznek. Aki azt mondja, hogy a nők bonyolultak, annak még sokat kell tanulni önmagáról,és a gyengébbik nemről is. Jó fellépés, férfiasság, karizma. Ez kell nekik. Nem több. Nem hiszem, hogy itt fogom megtalálni a nagy őt, igaz, nem is keresem. Jól érzem magam, és jól érezzük magunk egymással egy ideig. Mi többre vágyhat egy szabad lelkű férfi?

 

Tapasztalataim szerint a legtöbb pasi igyekszik normálisan közelíteni a másik nem felé, de ehhez is kell egy szűrő. Igyekeztem úgy válogatni a potenciális interjúalanyok között, hogy lehetőleg ne elszállt kisfiú legyen, az értelem szikráját fel lehessen fedezni a szemeiben, ne legyen drága kocsi mellett pózolós, vagy látványosan slusszkulcsot lóbálós képe, s ne értelmetlen szavakkal tűzdelje tele a 'magamról' részt. De természetesen így sem voltam maradéktalanul sikeres. Páran szent célként vették a fejükbe, hogy ráébresszenek, én mégis ismerkedni, azaz dugni akarok velük, hiába volt elég részletesen leírva, hogy én mit keresek az oldalon. Hisz ha egy nő nem akar valamit, akkor izgalmasabb azt megszerezni. Ez a gondolkodásmód sajnos eléggé általános. 

Rengeteg az önbizalomhiányos pasi, aki inkább tiszteletlenül, degradálva beszél egy szerinte csinos nővel, mintegy hibáztatva őt. Akármilyen finoman lett visszautasítva, jött az, hogy én biztos a pénzes, kigyúrt szépfiúkat kedvelem, s mekkora szemét vagyok, hogy nem foglalkozom a magafajtával. S ha másért nem is, de sajnálatból szét tehetném a lábam.. Igen, volt pár ilyen is.

Bizonyára vannak érdekes esetek a női oldalról is, de ezt én tapasztaltam, pár nap alatt. Elkeserítő. Nagyon. Kedves férfiak, vegyétek észre, hogy a már aránylag normális nőnek nem attól esik le a bugyija, hogy pénzes vagy, vagy épp láthatóak a kockák, esetleg mártírként beállítva magad szánalomrandira vársz. A bunkó stílus sem a hölgyek álma. Egy nőnek először az agyát kell megdugni ahhoz, hogy utána a puncijához is hozzá lehessen férni. Persze, mindenre vannak ellenpéldák, de ez akkor is egy örök érvényű igazság. Ha Nőt akarsz találni, először legyél Férfi. Nem a centik határozzák meg egy nő nőiességét, s nem a testsúlyindex a mérvadó egy szeretetteljes párkapcsolatban. (Nem az egészségtelen életmód mellett állok ki.)

Rendkívül nehéz dolga van egy mai nőnek az online világban. Nincs jó recept semmire, s minden tiszteletem azoké, akik még bíznak, hogy valahol az éterben megtalálják azt az egy embert, akit szerintük nekik szánt a sors. 

 

Csók