Extrém szex

Mindannyiunk libidóját felpörgeti ha valami nem megszokott az ágyban, vagy épp azon kívül. Egy kis extremitás, kis fűszer. Természetesen mindenkinek máshol van az a bizonyos küszöb, hisz van, akinek már a popsi feltérképezése is az extrém szituációk közé tartozik, de vannak olyanok is, akiket nem zavar az sem, ha van nézőközönség, s a helyszín pedig nem épp egy swingerclub.. ;)

Most következzen pár történet extrém helyszínekről, szituációkról. A végén természetesen saját sztorival..

Van, mikor az ember fia nem tudja visszafogni magát, főleg, ha az új bikini túl szexi.. :

Árpád (27):

"Megleptem a csajomat egy új fürdőruhával, extra jó minőség, nők kedvenc márkája. Természetesen kértem, próbálja fel, hogy ne a Duna partjáról kelljen visszafordulni, kicserélni a terméket. Beugrottunk az egyik közeli plázába, s mivel más alkalmas helyet nem találtunk, bementünk a pelenkázóba. Vetkőzött, majd öltözött, s a vérnyomásom az egekben volt. Láttam a csodás, kívánatos testét, de én figyeltem az ajtóra, nem mozdultam, nehogy bárki benyisson. Tökéletes volt, a bikini is, a csaj is, s a kettő kombója, plusz a nem megszokott szituáció rendesen izgatott, s természetesen Ő is rásegített erre. Figyelmeztetésem ellenére nem hagyta abba a huncutkodást, én pedig ígéretemhez híven megfordítottam, a falnak támasztottam, majd gyorsan, és keményen felavattuk az bikinibugyit. Persze a végén ránk akartak nyitni, így fél lábbal az ajtót támasztva élveztük ki a helyzet minden másodpercét." 

 

Kevés olyan embert ismerek, akinek a fejében ne fordult volna meg legalább egyszer, hogy milyen is lehet egy medencében szeretkezni a kedvesével. Főleg, ha az a bizonyos medence egy nyilvános fürdő része, sok emberrel.

Lilla (28)

"Párommal elutaztunk pár napra a szülőkhöz, s kihasználva a szabadságot, ellátogattunk a közeli fürdőbe kis wellnessre. A meleg termálvíz nem csak a testünk forrósította fel, hanem az érzékeink is. Egyszerűen nem tudtunk foglalkozni a legalább fel tucat nyugdíjas korú házaspárral. Beültem az ölébe, félrehúzta a bugyimat, majd szép lassan magamba engedtem. Az, hogy nem mozdulhattunk, semmi mimikát nem engedhettünk meg magunknak teljesen feltüzelt. Belső izmaimmal kényeztettük egymást, s hiába nem értük el az orgazmust, akkor és ott nem az volt a legfontosabb. Azóta is keressük a helyzeteket, mikor eshetünk egymásnak úgy, hogy a nézők nem vesznek észre ebből semmit."

 

A szeretői viszony már önmagában izgalmas nagyon sok embernek. Kinek azért, mert bebizonyítja magának, hogy még mindig képes a hódításra, s van, kinek azért, mert egyszerűen szeret rossz lenni. 

Pál (50)

"15 éve vagyok együtt a feleségemmel, szeretem is, de egyszerűen mindig szükségem van a friss húsra. Viszonylag könnyű helyzetem van, hisz nem egy szórakozóhelyet vezetek, több mint 20 éve vesznek körül jobbnál jobb fiatal csajok. Nem tudok, és nem is akarok ellenállni a kísértésnek, mert megtehetem. Szeretek rossz lenni. Egy-egy ilyen kikapcsolódást már hosszas előkészülés előz meg, mert nem egyszer volt, hogy majdnem lebuktam.. Nyaralónkban idegen, hosszú hajszál, vagy épp csillámos szemfesték maradvány, de mindig ki tudtam magam dumálni, igaz, nem mintha érdekelt volna, hogy az asszony elhiszi-e amit mondok, vagy sem. Ez pörget. A lebukás veszélye, a magabiztosság, hogy bármit megtehetek, és a kis picsák, akik bármit elhisznek. Max egy hónapig tart egy csaj, akkor is, ha heti egyszer kefélem meg, és akkor is, ha majd' az egész hónapot vele töltöm. Egy kicsit mindegyikbe beleszeretek, majd elmúlik, és jön a következő. Ennél extrémebb érzést el sem tudok képzelni."

 

Amikor a szülői tekintély sem számít.. ;)

Anna (29)

"Esküvőre voltunk hivatalosak, s mivel apám lakott a legközelebb a lagzihoz, nála aludtunk. Akkor még nagy felfordulás volt  a felújítás miatt, és a lényeg az, hogy egy szobában aludtunk. Apám, a nője, én és a párom. Éjjel valamikor felébredtünk, és eléggé éreztük a másikon, hogy kívánjuk egymást.Természetesen nem fogott minket vissza a tudat, hogy nem vagyunk egyedül, s lehet hogy ezért (is), de soha nem éltem át előtte akkora orgazmust, és olyan halkat, mint akkor. :D Még most is begerjedek, ha visszaidézem azt a szituációt."

 

 

S ahogy megígértem, jöjjön a saját sztori. Az ünnepek miatt (is), jöjjön az első meglepetés. Nem egy, hanem egyből 2 történetet osztok meg veletek. :)

Mindig is imádtam a nyári esőt.. Amikor a cseppek is finoman melegek, s kívánod, hogy megázz... Talán ezért is esett meg pár évvel ezelőtt, mikor még fiatal voltam, és heves, hogy egy szórakozóhelyről hazafele indulva nem taxit fogtunk, hanem gyalog indultunk el. Kisebb nagyobb csókcsaták, és érzéki érintések után az egyik panelház tövében estünk egymásnak a zuhogó, meleg, nyári záporban. A sóhajokat, sikolyokat elnyomta az eső kopogása, s a víz egyszerre hűtött, és tüzelt... Nem vittük végig, de előjátéknak tökéletesen megfelelt, hogy hazaérve, a szárítkozást se fejezzük be teljesen.

Már ebből is látszik, mennyire szeretem a vizet, mert a következő cselekmény is szorosan ahhoz kapcsolódik.

Gondolom mindenki ismeri a fürdőkben a buborékos masszírozókat.. Hát, én közelebbről is megismerkedtem vele.. Csak egy jó szög, egy pár erős, tartó kéz, s kicsi nyitottság szükséges a felejthetetlen élményhez. Abban a pillanatban nem realizáltam, hogy például az úszómester teljességgel tudta mit is művelünk. Utána érdekesen mosolygott rám.. :D  Majd mi láttuk a helyünket elfoglaló hölgy arcán, hogy meglehetősen kedvelt része az a wellnessnek. Természetesen a textilmentes szauna sem maradhatott ki a repertoárbol, hisz miért is ne pipáljak ki egyszerre két dolgot egy nap azon a bizonyos listán.. :))

 

Kommentben osszátok meg Ti is a sztoritokat, hátha adtok 1-1 jó tippet, ki, mit próbáljon ki legközelebb.. :) Csak egy jó partner, és hajlandóság az új helyzetek kiélvezésére.. Ha ez a kettő megvan, semmi sem gátolhat az élmény kielégítő megélésében. 

(A történetek álnévvel jelentek meg.)

Csók!

 

img_1696.jpg

MUA: Borsányi László

Photo: Kreisch István