Paskolj, simogass, hűts le, tüzelj fel...

Tegnap este kaptam egy levelet, egy nagyon kedves olvasómtól, ki érdeklődött, hogy mit gondolok a különböző játékszerekről.

Például, szem bekötése, paskolás, jégkocka, bilincs..

Aki aktív olvasóm, már tudhatja, hisz felületesen már érintettem a témakört, de akkor most vágjunk bele mélyebben.. :)

A 'Tabuk nélkül' című bejegyzésemben már írtam, hogy melyek azok az eszközök, játékszerek, amiket nagyon kedvelek a magánéletemben is, és filmekben is, illetve szeretnék én is használni, helyesebben használtatni közülük elég sokat... :)

Bilincs, korbács, bőr, latex, lovaglópálca, toll, szemfedő, lánc, gyertya, selyem, jég, paskoló, vibrátor... De haladjunk szép sorban, mivel, milyen mókát lehet véghez vinni.

Bilincs: Szerintem ezt annyira nem kell túlragozni, főleg ha egy szexi egyenruha is párosul hozzá, hisz a fent említett postban megosztottam Veletek az egyik kedvenc magyar filmem nagyon kedvelt részét... :)  Nagyon izgató a hideg fém érintése, a tehetetlenség, és az egész tudat, hogy most a partnered rabja vagy. Aki még nem próbálta, csak ajánlani tudom, de a kulcs legyen mindig elérhető közelségben.... :D

Korbács, paskoló, lovaglópálca: Ez is egy érdekes játékszer, hisz lehetsz vele nagyon kedves, és pajkos, de rendre is utasíthatod a partnered, ha épp 'rossz kislány', vagy rossz fiú volt.. :) Végig simíthatsz vele a párod testén, s egy hirtelen fordulattal rá is csaphatsz, például popsira. 

Bőr, latex: Imádom ezeket viselni 1-1 fotózáson, bemutatón, hihetetlen érzés, ahogy átveszi a lényem ennek az egésznek az életérzését. Hálószobában még nem próbáltam, de mindenképp szeretnék filmbéli megjelenítést. Érdekes hangulatot lehet varázsolni egy jól megválasztott darabbal.

Toll: Ezzel az eszközzel csak kedveskedni lehet, persze nem elborult módon egy csirkével.. :D Erotikusan végig simítasz a testen, s ha még szemfedővel is párosul, nagyon kellemes élményben lehet részünk. Ha már szemfedő, jöhet a jég, ahogy a forró, libabőrös testet hűti az a kis jégkocka, majd a hevétől olvad, s csurog le a víz. Úgy gondolom, ez egy filmben is rendkívül erotikus, és vágykeltő.

Gyertya: Ha már lehűtöttük a partnerünk, tüzeljük fel. Ezt is természetesen meg kell beszélni elötte, hisz nem mindenki kedveli a forró viaszt a testén. Striptease show-im nagyon kedvelt kelléke a gyertya, sőt, leginkább ezzel az eszközzel szeretem befejezni a műsort. Szeretem ahogy csurgatom magamra, s eddigi tapasztalataim szerint, a közönség sem volt rosszabb véleménnyel.. :D

Selyem: Ez az az anyag, ami rendkívül közkedvelt. Hiszem simogatni lehet vele, az érintése nagyon kellemes, de akár a kikötözésre is alkalmas... 

Vibrátor: Ez is egy nagyon kedvelt eszköz, filmekben is. Sok férfi még mindig idegenkedik tőle, s nem szeretné együtt használni a partnerével, pedig nagyon kellemes élményben lehetne részük.. :) Ezt csak ajánlani tudom mindenkinek. 

 

Lehetőségek kimeríthetetlen tárháza tárul elénk csak pár játék említésével is. Csak a fantázia szabhat határt, vagy még az sem.. De mindenképp meg kell beszélni a feleknek, kinek mi fér bele, meddig lehet elmenni. Sok pár ezt már ösztönösen érzi, vagy azért mert már annyi ideje vannak együtt, vagy azért mert olyan szinten érzik egymás rezgéseit, hogy szavak nélkül tud mindent a másik. :)

 

Ahogy említettem, mivel én is kedvelem ezeket, nem szeretném kihagyni az általam rendezett filmekből sem, hisz mindegyikkel el lehet érni egy olyan erotikus, és izgató hatást, amit a hölgyek is nagyon kedvelni fognak. 

Ha van véleményetek, ötletetek nyugodtan írjátok meg. :)

 

Csók

monika14.jpg

 

SILEX Night

Hostess SQUAD

Photo: Ferenc Mernyó