3+1 perverz interjú

Avagy hol a határ a szexuális nyíltság, és a perverzitás között..

Ahogy előző postomban említettem, a mai bejegyzés a perverzitásról fog szólni, interjúk keretein belül. Ezúton is rettentő hálás vagyok Nektek, hogy szántatok rám időt, s megbíztatok bennem.

Sajnos mindenkiét nem tudom beilleszteni, hisz majd látjátok, így is hosszabb lesz a mai téma, mint gondoltam. De nem is fecsérelném tovább sem a szót, sem az időt, ezért következzen a 4 interjú, kendőzetlenül.

Elsőnek Tibor szólal meg, ki írásban adott interjút nekem a gipszfétisről.

/Fontosnak tartom kiemelni, hogy mindenki álnévvel, de valós életkorral és foglalkozásmegjelöléssel szerepel./

Tibor (40) - Középvezető 

"E fétis érintettei, akik világviszonylatban talán néhány ezres, esetleg tízezres számra becsülhetők, számomra is ismeretlen oknál fogva különös vonzást éreznek a testrészeket rögzítő gipszkötések iránt. A „gipszimádók” általában viselni is, ill. másokon látni, érezni is szeretik az egyes típusú gipszeket. Kialakulásának okait nem ismerjük. Megmozgatják a fantáziánkat a gipszes fotók, videók, illetve a "valóséleti" gipszes szituációk. Természetesen egy igazi „gipszimádó” törekszik arra, hogy lehetősége legyen kipróbálni, érezni fétise „tárgyát”. Ezt nem a saját magának, és másnak okozott sérüléssel éri el, hanem a megfelelő forrásokból beszerzett, orvoslásban is használatos hozzávalókkal. Kijelenthetem, hogy szakembereket megszégyenítő minőségű gipszeket készítenek egyes „sorstársaim”. A gipszek élvezeti értékében vannak különbségek, így a fétis szerelmesei közt is változó ki milyet kedvel. Vannak, akik egyszerűbb kéz, láb gipszeket szeretn(én)ek viselni, de ez egyeseknél elmehet az extrém verziókig, ami a kombinált gipszek (több végtag), részleges, vagy egész testgipszes verziókig terjedhet. Viselőik gipszelt állapotban kellemes, számukra egyfajta kielégítő érzést élnek át. Többen mondják, hogy kifejezetten izgató számukra, ha nyilvános helyen megnézik őket gipszelt állapotban. A gipszfétis beteljesülését természetesen az jelenti, amikor szexuális vonzalmunkat megtestesítő személy gipszet visel. Nagyon fontos kiemelni, hogy nem fájdalom árán, és nem fájdalom okozása céljából készítünk gipszeket. Partnerünk látványa gipszelve már önmagában izgatóan hat szexuálisan, ehhez hozzájárul a gipszben történő korlátozott mozgás, vagy mozgásképtelenség. Többek ilyenkor élvezetes „előjátéknak” tartják partnerükről való gondoskodást, kényeztetést. Izgalmas lehet egy utazással, nyilvános eseményen történő részvétellel megspékelt gipszes élmény is. Persze mindezek megkoronázásaként jöhetnek a szexuális játékok, illetve a gipszben történő nemi aktus. Többeknél a gipszfétis mellé társul(hat) láb, harisnya, medical, brace-fétis is. A gipszben történő előjátékokhoz gyakran társulnak az előbbiekben felsorolt fétisek kiegészítői is, mindegy fokozva a szexuális vágyat. Szexuális együttlét közben az érintett fél (legjobb esetben mindkét fél) szereti megérinteni, érezni a kemény, sima gipszet, élvezetet okozhatnak a mozgás korlátozásából adódó megváltozott testhelyzetek is. Viselőjének szintén élvezetes lehet rögzített állapotban élvezni a kényeztetést, és átélni a beteljesülést. Természetesen a csúcs, ha mindkét fél érintett, és mindketten gipszben élvezhetik egymást. Összességében elmondható, hogy ez egy viszonylag ritka, és sokak számára érthetetlen irányultság. Kijelenthető viszont, hogy szélsőséges verzióktól eltekintve ártalmatlan, mások számára megbotránkozást nem kiváltó tevékenységről van szó. Sajnos ennek a fétisnek is rossz a megítélése, főleg hazai viszonylatban. Végül szeretném megköszönni azoknak, akik elolvasták a riportot.

Bízom benne, hogy sikerült megérteni a gipszfétis lényegét, én sikerül levetkőzni az ezzel szembeni esetleges negatív érzelmeket."

 

 

Laci (41) - Értelmiségi

"Az egyik legemlékezetesebb együttlétem alatt a hölgypartnerem épp egy kutyával elégítette ki magát, miközben én maszturbáltam. Majd miután vége lett, a hölgy szája fölé guggoltam, s a székletemmel játszott. Megette, szétkente.. Élvezte. A kutyás jelenet rendkívül izgatott, sosem tartottam perverziónak. Ezután az élmény után kicsit utánaolvastam, és rájöttem, hogy az ilyen aktusok már az ókortól elfogadottak voltak. Természetes volt. Ennek van egy nagyon magas spirituális vonala. A szex egy megszentelt dolog.

A partnerem tiszteltem, hisz a mai világban divat ezt undorítónak titulálni, s én egy idegen voltam előtte, mégis felvállalta. /Az évek alatt több prostival is kapcsolatba kerültem, s kérdezgettem őket, mi az a beteg dolog, amibe még belemennek. Sokan kedvelik a pisiszexet, s rengeteg nő fantáziál állattal való közösülésről, többnyire lóval./ Mikor a nő fölé guggoltam, először kíváncsiságot éreztem. Néztem lefele, és láttam, hogy nem csak egyszerűen kívánja, hanem őrülten akarja. Hangsúlyozom, az aktus minden tudatmódosító szertől mentes volt.

Mielőtt bárki a gyerekkorra vezetné vissza, nekem jó gyerekkorom volt, szüleimmel jó kapcsolatot ápolok, kik a mai napig együtt vannak. Nálunk semmilyen szinten nem volt téma a szex, s ilyenkor a gyerekek természetesen kíváncsibbak. Megnéztem, s megvettem mindent, ami abban az időben elérhető volt, ami eltért az átlagostól, mivel elég hamar felismertem, hogy semmi nem kell abból. Nekem az kell ami ennél ősibb, bujább, izgalmasabb. 10 évesen olvastam az 1001 éjszaka meséit, mely nagy hatással volt rám. Rájöttem, minden a szexről, és a paráznaságról szól.

16 évesen vesztettem el a szüzességem, mely nem volt teljesen jó élmény. A partneremen kívül még 4 csaj volt a szobában kik alvást tettettek, de sikerült leküzdenem a zavart és a bizonyítási vágyat.

Pasival nem volt kalandom, de azért csókig és félmeztelenségig eljutottunk, tovább nem. Az anális izgatást viszont szeretem.

Másik kedvencem a pisiszex. Mikor először kicsiként a kádban a számba vizeltem, rájöttem, ez zseniális.Az izgalom, a körforgás, a szakralitás játszódik le. Szex, és maszturbálás előtt is a szájba pisilés a legjobb előjáték.. Na meg a szájba élvezés. Az első maszturbációim egyikénél kóstoltam magam. Elsőre undorító volt, de aztán egyre inkább tetszett. Amikor először adta át az aktuális partner, az a legjobb volt. A sperma egy szakrális dolog.

Végezetül én nem tartom magam perverznek. Nekem ez a szex alfája és ómegája. Aki eddig nem ment el, az ne beszéljen nekem szexről. Perverziónak azt mondjuk, ami eltér a normálistól, de amíg valami 2 vagy több embernek jó, addig bármi belefér. Számomra egy dolog nem fér bele, ha a másik akarata ellenére történik bármi."

 

 

Péter (40) - Programozó

"A baráti társaságom pár éve meghívott a Balatonra, hogy érezzem jól magam. Ivászatra, és csajozásra számítottam, de inkább állatságok voltak. Minden nap. 

Akkoriban kedvelt volt a 'Diáklányok' című újság, és az új tagoknak az volt a beavatás, hogy képeslapot kellett gyártani. Ez azt jelentette, hogy annyit kellett ráélvezni, hogy két lap teljesen összeragadjon. Ez a legkellemesebb feladatok közé tartozott. Másik az esti mozi, mikor az ablakból kukkoltuk a havert a nőjével. Ilyenkor minden be volt készítve: sör, bor, stb..

A Tell Vilmos story a leghíresebb, s talán a legbetegebb. Ez almával, vagy zsemlével történt. A folyamat mint az újságnál, csak a végkifejlet más. Aki nem találja el, megeszi a végén, s aki a legutolsó, az is. Ilyenkor volt, hogy le kellett fogni a delikvenst.

De voltak egyszerűbb feladatok, miket bárki kitalálhatott. Pucéran mentünk ki a strandra, vagy hasonló módon udvaroltunk a csajoknak a vízibicikliről, ami rendre be is jött.

Kicsit az alkohol lazított a gátlásainkon, de egyéb szereket nem használtunk. Egymást űbereltük inkább."

 

 

Lolita (24) - Prostituált

"Talán az egyik legdurvább a 'tapsikolós' volt. Folyamatosan dugta be egyre több ujjam, a kezem, az öklöm, majd a másikat is kérte. Csukló felett bent volt mind a kettő kezem El sem hinnéd, milyen erős ott bent az izom. Rendesen szorított, összenyomta a kezem. Igaz, ha ezt a kérését már előbb közli, nem vállaltam volna be. Nem egy ilyen kívánság van, mit visszautasítok. Pl dobozban, elvitelre kér székletet. Vagy a használt óvszerből a végterméket kérik. Durvább játékokban is benne voltam már. Ilyen a hererugdosás, herekötés. Ez paskolással kezdődik, majd egyre erősebben történik. 

Privátban a párommal már játszadoztunk tűvel, de csak az enyhe érintésig jutottunk el. Fóliába is tekercseltük egymást, aminek csak az orr részét szúrtuk ki. Ez inkább mulattatott minket. De kipróbáltuk a pisiszexet is. Az első alkalom röhögésbe fulladt, de mikor hosszabban egymásra hangolódtunk egy szeánsz keretein belül, izgatóan hatott mindkettőnk számára. De ez a munkámban általános kérés.

Egy házaspár hölgy tagja például síkosítófétissel rendelkezik. Ilyenkor mindennek síkosítósnak kell lennie, és egymáson csúszkálunk. Olykor a hajunk is csöpög tőle.

Egy másik házaspár imád latexben jönni hozzám. Ilyenkor 2 felvonásos színházi produkció következik. Rajtam felcsatolható játékszer, amivel az urat elégítem ki. Soha nem lehet elég erősen csinálni neki a prosztatamasszázst, s nem ritka, hogy a 35-40 centis dildó könnyen eltűnik az úrban. A második rész előtt mindenki lezuhanyzik, s a feleséggel együtt, mint két bújós cica várjuk a kedves férjet."

 

 

Lolitával találkozunk a következő bejegyzésben is. Addig is legyetek nyíltak, vagy akár perverzek.. :)

 

Csók 

11012752_1155959231084145_4085207743687977229_n.jpg

 

Photo, tape: Levente Hauck