Prűd kislány..?

Először is szeretném megköszönni a rengeteg levelet, észrevételt, és kérdést, mely a tegnapi bejegyzésem övezte. :) Sajnos nincs kapacitásom mindenkinek válaszolni a privátban feltett kérdéseire, ezért inkább itt teszem meg, s egyszerre akár többen is kaphattok remélem kielégítő választ...

Gruppen, kebelszex, BDSM, leszbikus kalandok, s ehhez hasonló érdeklődéseket kaptam, hogy viszonyulok hozzá magánéletben, és szeretnék-e filmbeli megjelenítést ezek közül. Akkor haladjunk szép sorban.

 

Gruppen:

Attól függ mit nevezünk annak. Hány szereplőtöl számít a gruppen gruppennek?

Szívesen forgatnék olyan jelenetet, ahol 2-3 férfi szemmel láthatóan kényezteti a hölgyet, s nem csak használja. A mozdulatok, pillantások, és jó kameraszögek által úgy érzem, megjeleníthető egy olyan atmoszféra, melyből egy szenvedéllyel, kölcsönösséggel teli, érzéki jelenet lesz, amit a nők is szívesen néznek az elejétől a végéig. Ahol a férfi szereplők is tudják, nem abból áll egy aktus, hogy 7 perc orális kényeztetés neki, 1,5 talán a női szereplőnek, majd kutyapóz, lovaglás, és vagy arcra, vagy szájba kapja a hölgy a befejezést.

Természetesen a színészek a rendezőtől kapják az instrukciókat, de nem árt elfelejteni, hogy akármennyire nem veszünk tudomást róla, a tinik az ilyen filmekből merítenek ihletet, azt hiszik, ez az általános, ez a jó. S természetesen utána jönnek a csalódások.

 

Kebelszex:

Mikor megkaptam ezt a kérdést, elgondolkodtam, hogy ez női oldalról mennyire élvezetes, hisz megannyi újságcikk született már arról, hogy el lehet érni orgazmust a nő mellének izgatásával. Igen ám, de ez nem minden nőnél van így, s elég kevés esélyt látok arra, hogy ezt kebelszex alatt el lehet érni. Természetesen maga a tudat izgatóan hathat a hölgyre, hogy képes megadni ilyet is a szeretett férfinak, mert erre csak a nők olyan része képes, kinek megvan a kellő méret hozzá. Nem hinném megalázónak, hisz a szexnek mindig a kölcsönösségen kell alapulnia. Ezért is szoktam furán nézni, ha azt hallom, vagy olvasom, hogy az orális szex megalázó a nőnek.

Ilyenkor szívesen megkérdezném, miért? De ezt majd lehet, hogy kifejtem egy másik bejegyzésben. :)

 

BDSM:

Nálam fontos leszögezni, hogy én inkább a soft részét kedvelem magánéletben, és filmes megjelenítésben is. Szóval a láthatóan durva kínzás nem az én műfajom. Úgy vélem, egy kis fájdalom alkalomadtán képes felpezsdíteni az aktust, de itt az egyik legfontosabb a bizalom, egymás határainak ismerése, és az intelligencia, amennyiben privát megéléséről beszélünk. 

Ha szeretnétek, kifejtem jobban egy következő postban, mert erről is kisregényt lehetne írni.. :)

 

Leszbikus kalandok:

Személy szerint nem szoktam ilyen jeleneteket nézni, de nagyon szeretnék forgatni. Két nő szeretkezése mindig egy sokkal meghittebb hangulatot képes varázsolni. Lágyabb mozdulatok, leheletnyi csókok, finom, elnyújtott érintések. Millió megjeleníthető variáció.

S én sem vagyok teljesen közömbös 1-1 hölgy iránt.. :D

 

Jöhetnek a további kérdések, s remélem ne hagyok egyet sem kielégítő válasz nélkül.. :)

 

Csók

monikaherman3.jpg

 

Make up: Natali Rideg

Photo: Péter Fetyus (Fetya Képealkotás)

Hotel Belvedere